Annvandenbossche.reismee.nl

en nog ondertussen..

Is de voorlaatste week van ledovec ingegaan. Dit betekent stilletjesaan afscheid nemen van de clienten ...

Volgende week is de laatste week. Daarna gaan we nog op weekend met de clienten, maar niet iedereen gaat mee. Sommigen ga ik dus voor de laatste keer zien, en daarom wil ik(en de vraag kwam ook van de therapeuten) iets voorbereiden voor mijn laatste week in ledovec.

Er ligt hier al een paar weken een groot chocoladehuisje, oorspronkelijk bestemd voor een vriendin van martin, maar doordat het feestje was afgelast zal ik het als versnapering in de pauze aanbieden.

Daarnaast....zou ik ook graag een gedichtje maken en voorlezen voor de clienten. Dit vergt nog wat denkwerk.

--------------

Dit weekend ga ik op weekend naar Brno, vrijwilligersweekend. We gaan er een oude molen reconstrueren. We slapen in militaire tenten, er is een militaire keuken en toilet ...ben benieuwd! Vanuit Plzen is Brno ongeveer 5uur met het openbaar transport(ligt dan ook bijna aan de andere kant van Tsjechie) ik ben benieuwd!

Het weekend erna ga ik naar Cesky raj met Martin, en dan op vakantie met de clienten...

Reacties

Reacties

tantan

wil dat zeggen dat je terug in B bent tijdens de zomer, of heb ik dat mis verstaan?

ann

ja dat heb ik niet zo duidelijk uitgelegd: het is de laatste week ledovec voor de clienten, maar ik blijf er tot eind augustus(zonder clienten) om het therapeutisch centrum mee te helpen voorbereiden op het volgend therapeutisch jaar. Ik ga ook nog proberen om met een aantal diensten mee te lopen(circus voor mensen met een handicap, beschut wonen ...), maar het werk dat ik de afgelopen 9 maand met de clienten gedaan heb, zit er volgende week dus op.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!