Annvandenbossche.reismee.nl

de tijd

Ahoj všichni,

Ondertussen is er terug een week verdwenen, daar ergens in het verleden.

Er zijn nog drie weken ledovec. Dan is het al zomer en begint het werk aan het centrum zelf. Er zijn dan geen clienten meer, maar vrijwillgers van over heel europa komen naar Ledovec om het centrum voor te bereiden op het volgend jaar. Het doet echt raar, om te weten dat ik twee jaar geleden hier voor het eerst was. Het lijkt helemaal geen twee jaar, maar twee maanden, of twee dagen, misschien zelfs twee uren of twee minuten .

Gelukkig is de tijd maar een illusionair concept , de tijd vliegt niet, het lijkt enkel zo omdat we bezeten zijn door onze horloges.

Het horloge(is het nu de of het horloge?)zegt me: nog drie maand, doe wat je kan! Ga naar daar! ¨Dat heb je ook nog niet gezien! Probeer zoveel mogelijk op je project te verwenlijken! do the herbs!

Mr.horloge kan heel irritant zijn. De tijd tikt snel, maar gebruikmij wel! Weet je wat meneertje tijd, ik zet je even aan de kant, want door zoveel te willen doen bereik ik toch eigenlijk niks buiten een beetje meer stress. ik wil gewoon genieten van het moment.

. Kan allemaal wel zijn, maar ondertussen spreek ik mezelf nu alweer tegen als ik zeg dat ik een weekendje italie heb gepland en duitsland. Mr horloge nam het over, ik wou er zo graag heen. En nog steeds, natuurlijk. Ik zaler alleszins genieten van elk moment.

?au,

Ani?ka

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!