Annvandenbossche.reismee.nl

Evsige plannen

Door plots schrijfinspiratie geprikkeld, schrijf ik eventjes neer wat ik nog graag wildoen in deze EVS periode. Geheel vrij, niet dat ik me er op vastpin, maar leuk om op te maken:

- mijn mini-project tot een goed einde brengen.

- kennismaken met de werking in een psychiatrisch ziekenhuis in Cechah, meelopen met circus paciento en op een eenwieler leren rijden.

- mluvit lepsi ?esky a mluvit ?esky s mým p?itelem.

- workshops volgen , over kruiden voor mijn mini project, en ook is er volgende week een over omgaan met seksualiteit van clienten. In het tsjechisch , hopelijk ga ik het verstaan, anders kijk ik gewoon naar de prentjes :)

- Een workshop organiseren omtrent chocola. Dat moet er gewoon bij. Maar aangezien ik een beetje last heb van ergeuitsteleritis heb ik nog niet heel concrete plannen om voor te stellen aan de verantwoordelijke.

- hieraan gekoppeld: nog eens een chocoladefondue organiseren voor de vrienden hier ! zoveel mogelijk tsjechische festivalletjes meepikken

- Me proberen niet op te jagen wanneer iemand denk dat ik niet eet.

- Meer sporten, perfecte omgeving hier met meertjes en bossen! Mountainbiken, op mijn mountainbike zitten en niet ernaast.

- Mezelf niet meer proberen te overtuigenaan vleeseters met een vastgesponnen mening

- een reis maken door Oost Europa samen met M.S, from Z, next to P(hoewel nu M.S., from P.)bij locals

- niet direct iets met EVS te maken, maar ik wil van facebook af. Maar het lukt me niet!Soms zit ik echt een beetje dwaas te staren op de startpagina van facebook en al meerdere keren heb ik me afgevraagd wat ik er eigenlijkop doe.Maar kom, het wordt minder

- en heel paradoxaal met de inhoud van het lijstje : minder plannen ! ik word letterlijk gek van veel te plannen op voorhand ...hoe meer ik plan, hoe gekker en kleiner mijn wereld wordt, heb ik zo het gevoel...toch veel leuker als je niet weet wat op je afkomt? ik ben ook al een deel gestopt met plannen.

ik weet mijn toekomst niet, ik weet niét wat ik binnen vijf maand ga doen ... Ik kan gewoon niet plannen, omdat ik nog niet weet hoe de volgende vijf maand gaan verlopen met M S uit P. an nog elke kant uitgaan. Hm, zal je misschien denken, een gevolg van je uitsteleritis? Nee, dit is iets helemaal anders. Maar dat ga ik de volgende keer uitleggen want nu is er dessert :)

Reacties

Reacties

tantan

Tof! Profiteert er maar van! En veel plezier in Belgie tijdens de paasvakantie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!