Annvandenbossche.reismee.nl

sun sviti

Ahoj vanuit ahojland,

Ondertussen is er toch weer een weekje voorbij. Als er iemand een middel heeft om de tijd te doen stilstaan, een afstandsbediening ofzo? Zo met een knopje, één druk op de knop en alles blijft zoals het is,en ik krijg de gelegenheid om nog vanalles af te maken.

Vorig weekend was het stralend weer. Het was bijna 25 graden, geen weer om binnen te zitten dus! Het plan was dan om met Martin naar een heuvel te gaan rond plzen, daar naar een uitkijktoren te klimmen en te genieten van de natuur. Zalig! zondag hebben we dan een fietstocht gemaakt richting naburige dorpjes. Geen fietstocht zoals in het platte Vlaanderen, maar een met heuvels en dalen, doorheen het bos ...

Er begint ook wat voortuitgang te komen in mijn kruidenproject aka het mini-project binnen EVS. Het is dus de bedoeling dat ik de zorg over bepaalde kruiden voor mij neem, en zo vanaf het begin tot het einde kan zien hoe ervoor moet gezorgd worden. Erg leerrijk, vind ik. luik 1 is dus vooral gericht op kennis verwerven voor mezelf. Luik 2 is dan het opmaken van kleine kruidenzakjes voor de thee, het koken ... We hebben ook een kruidendroger waar het drogen van kruidenvlugger mee gaat

Verder was er vandaag een uistap naar de brouwerij. Een kleine brouwerij, wel nog eens leuk om te zien.

Ook was er onlang een client die vroeg als hij in mijn appartementsgebouw kon wonen. Hij vroeg als hij even kon kijken in mijn appartement hoe het er allemaal uitzag. Liefst zo vlug mogelijk. Wat moest ik daar op antwoorden ?:p De client in kwestie woont nog bij zijn ouders en dit idee kwam volledig uit zijn initiatief. Heb ik me er voorlopig onderuit gemaakt dat ik geen tijd had.

wel, tot de volgende

toedelsx

Reacties

Reacties

ilse

Huh, dat van die cliënt klinkt toch... apart. Was het zo een beetje van "ik wil eens naar jouw thuis komen" of echt zo van "ik wil zien waar jij woont"? Ik zou ook niet goed weten wat ermee te doen... Misschien kan je eerst eens kijken of hij/zij er opnieuw over begint en als dat het geval is, eens zien hoe anderen daarmee omgaan? Als het iemand is waar je echt een band mee hebt, kan het misschien wel, maar als dat niet zo is, zou ik me er zelf waarschijnlijk niet zo prettig bij voelen...

Veel succes met je miniprojectje! Binnenkort weet jij dus àlles over kruiden, neem ik aan ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!