Annvandenbossche.reismee.nl

namalovat se

Wel even een kort berichtje nu ik wat tijd heb! De zon straalt hier, straks ga ik ze eens gaan consumeren op het terrasje !

Co dneska? Vandaag zijn we met de clienten naar een schoonheidssalon geweest.

In de morgen begon het wat chaotisch, toen bleek dat een client dacht dat we naar de kapper gingen, en daarna naar de kosmetika. Met heel wat geween tot gevolg, en een half droevig-half boos gezicht voor de ganse morgen. 'Ik wil niet naar de kosmetika gaan !' Niets kon haar opvrolijken. Op het einde kreeg ze nog een massage, en dan leek ze toch wat gelukkiger.

Het schoonheidssalon was eigenlijk een school waar studenten hun vaardighedenkonden oefenen. Maar het resultaat was daarom niet minder: de vier clienten die meegegaan waren, straalden. De make-up maakte sommigen onherkenbaar. ge!epileerde wenkbrauwen, opgemaakte ogen ...het tsjechische woord voor jezelf opmaken is trouwens (na)malovat se, wat ook vertaald kan worden als verven. Vind ik wel grappig eigenlijk,bij dat woordstel ik me dan altijd voor dat ze met een grote verfborstel en pot te werk gaan om de persoon terug een beetje toonbaar te maken :p KGa je een keer schilderen !

Ook werden er massages gegeven . Jammergenoeg kon ik zelf niet op de massagestoel gaan zitten en was de plaats beperkt enkel voor de clienten.Maar kom, ik vond het leuk om gewoon te kijken en de voor-na metamorfose te zien. Bij de meesten vond ik het wel mooi, maar bij een persoon vond ik het er iets over, ik vond het zelf beter zonder dan met, maar kom, zolang ze er zelf mee gelukkig zijn he ')

zo , ik ga nu eens naar het terrasje, daarna tsjechische les en meeting met een paar bekenden..

toedeloe X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!