Annvandenbossche.reismee.nl

uit de anonimiteit

Het is niet morgen of overmorgen geworden, maar een weekje ...

Dit zal ik nu proberen goed te maken :)

Misschien vertel ik eerst wat ik al enkele blogberichten wil schrijven, maar dat er nog niet van gekomen is.

Wel, sinds enige tijd heb ik een Tsjechische vriend. Sommigen zijn hier al van op de hoogte, anderen niet. Voor het eerst treedt hij dusuit de anonimiteit! Hij woont in een klein dorpje nabij Ledce, waar ik werk, en ik heb hem ook via Ledovec leren kennen. ja, inderdaad, Ledovec brengt mensen samen, op deze manier zijn er al veel koppels gevormd ')

Ik heb nu het gevoel dat ik ook vrijer kan vertellen over alles wat ik hier meemaak, aangezien ik toch een belangrijk deel van mijn tijd besteed bij hem. Als bijverdienste doet hij de sound service op concerten en festivalletjes. Zo was ik dit weekend op een countryconcert, waar ik zelf nooit naartoe zou gaan, maar waar ik me toch nog goed geamuseerd heb. Zo ben ik al ingewijd in verschillende muziekstijlen, wat ik erg blikverruimend vind! Country, disco, hiphop, folk, ska, metal, jazz...

Ja, en een vraag die ik constant hoor:wat ga je na je EVS doen ? Ik weet het niet, ik vind het eerlijkgezegd een aartsmoeilijke keuze, en op dit moment zelf een beetje een voorbarige keuze. Er zijn nog 5 maanden, ik heb geen glazen bol waarmee ik de toekomst kan voorspellen. In die vijf maanden kan nog heel wat gebeuren... Ik wil ook nog niet teveel denken aan de toekomst, want dan kan ik niet meer genieten van mijn EVS periode hier. EVS is nog altijd iets dat je maar een keer in je leven kan meemaken, die kans komt niet meer terug!

Dit gezegd zijnde, over M.S uit Z, bij P :)

Reacties

Reacties

Kiri

Country, is dat met zo'n strooien cowboyhoed op? Wil ik ook wel eens dansen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!